Sleuteldienst

 

SLEUTELDIENST

Er wordt gewerkt met een sleuteldienst. Dit houdt in dat het geld- en sleutelzakje elke week bij een ander lid kan worden opgehaald en gebracht. Op zondag vindt de wisseling van het zakje plaats. Hierdoor worden de competitieteams en de vrijwilligers op zondag gevraagd om het zakje terug te brengen naar de persoon die de volgende week dienst heeft.

Het overzicht van de sleuteldienst op verschillende plekken komen te liggen. Eén overzicht komt in het geld- en sleutelzakje en één in het halletje van de kantine te hangen. Op deze lijsten zal ook het adres van de lid komen te hangen, deze wordt ook in de LET benoemd. Echter wegens de privacy en veiligheid wordt het adres van sleuteldienst niet op de website weergegeven.

Mocht je je willen opgeven voor de sleuteldienst van volgend jaar en/of heb je vragen hierover kun je terecht bij Letty.

Schema sleuteldienst voor 2018 volgt nog:

 

   

Aanvullende informatie voor de leden die sleuteldienst gaan draaien:

-          De competitieteams en de kantinevrijwilligers die op de zondag staan worden gevraagd om het zakje aan het einde van de dienst te brengen naar de persoon die vanaf maandag sleuteldienst heeft. Mocht dit verkeerd gaan, dan graag gezamenlijk afstemmen hoe het zakje van de één naar de ander gaat.

-          Als je niet thuis bent op een avond, kan je ook vooraf het zakje naar degene brengen die kantinedienst heeft.

-          Annie Offringa en Atie de Jong staan als reserve mocht je in de knoei komen dan kun je met hun overleggen of zij kunnen ondersteunen.

-          Als er geruild wordt met de sleuteldienst dit graag doorgeven aan kc@bildtsetc.nl of rechtstreeks aan Letty.

-          Als er veel geld in de kassa zit dan brengt de KC hier een deel van naar de penningmeester. Mocht je tegenkomen dat er echt te veel geld in het zakje zit, geef dit dan door aan Letty.